Close

Pogoji poslovanja

Podatki o podjetju lastnika spletne strani in spletne trgovine Gezek

  • Dnevni bar Geza se zeza, Grega Farkaš s.p.
  • Mladinska ulica 6
  • 9231 Beltinci
  • Slovenija
  • DŠ: SI36584584
  • Matična številka: 1794108000
  • Telefon: 031 288 966
  • Email: info@gezek.si

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Splošne pogoje si lahko prenesete v pdf formatu s klikom TUKAJ.

Varovanje osebnih podatkov

Več o varovanju osebnih podatkov najdete tukaj (Politika varstva osebnih podatkov).

Dostopnost informacij

Spletna trgovina Gezek se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Gezek ažurirajo in spreminja pogosto. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino Gezeka in kupcem je v spletni trgovini Gezek sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina Gezek kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino Gezek kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine Gezeka in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Rok dostave

Vsa naročila, oddana po spletu odpošljem v roku 1-2 delovnih dni, v primeru plačila po povzetju, preko Paypala ali s plačilno kartico. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo v roku 1-2 delovnih dni, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo v roku 1-2 delovnih dni od naslednjega delovnega dneva. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.

Načini plačila

Spletna trgovina Gezek omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije,
  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  • s Paypalom na račun podjetja,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) preko aplikacije.

Na prevzemnem mestu podjetja v Beltincih (Mladinska ulica 6) je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, BA Maestro).

Stroški dostave pri na nakupu nad 44,00 € so brezplačni, do 44,00 € je cena dostave 3,90 €.

Možen pa je tudi osebni prevzem na sedežu podjetja spletne trgovine Gezek v Beltincih. V tem primeru stroškov prevzema ni.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Za dostavo v druge države EU je strošek poštnine odvisen od višine naročila:

do 44 €nad 44 €
Hrvaška6,99 €5,99 €
Avstrija13,99 €11,99 €
Nemčija13,99 €11,99 €
Belgija19,20 €15,73 €
Bolgarija22,95 €19,95 €
Češka19,20 €15,73 €
Danska26,95 €22,09 €
Estonija26,95 €22,09 €
Finska26,95 €22,09 €
Francija26,95 €22,09 €
Grčija26,95 €22,09 €
Irska26,95 €22,09 €
Italija19,20 €15,74 €
Latvija26,95 €22,09 €
Litva26,95 €22,09 €
Luksemburg19,20 €15,74 €
Madžarska14,75 €11,95 €
Nizozemska19,20 €15,74 €
Poljska26,95 €22,09 €
Portugalska26,95 €22,09 €
Romunija26,95 €22,09 €
Slovaška19,20 €15,74 €
Španija26,95 €22,09 €
Švedska26,95 €22,09 €

Izdaja računa

Spletna trgovina Gezek po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Gezek. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu spletne trgovine Gezeka ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
  • Na zaključku blagajne v okence ”koda kupona” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”Unovči kupon”.
  • Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
  • Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Postopek nakupa

I. Izbira izdelka: Na spletni strani www.gezek.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, se vrnite v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite ”Prikaži košarico” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.gezek.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki ste jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, morate klikniti na ikono košarice in križec ”x”.

III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.

2. Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med Pošto Slovenije ali osebnim prevzemov na sedežu podjetja spletne trgovine Gezek v Beltincih.

3. Način plačila: Izbira se lahko med petimi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, Paypal plačilo ali plačilno kartico.

4. Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb “Unovči kupon”.

5. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb “Kupite sedaj”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst: “Hvala, vaše naročilo je bilo sprejeto.” in se prikažejo podrobnosti vašega naročila.

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

Spletna trgovina Gezek lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@gezek.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Dnevni bar Geza se zeza, Grega Farkaš s.p., Mladinska ulica 6, 9231 Beltinci, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Varnost

Spletna trgovina Gezek uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku spletne trgovine Gezek.

Komunikacija

Spletna trgovina Gezek bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

pošiljatelj bo jasno razviden,

različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo spletna trgovina Gezek izrecno spoštovala.

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Spletna trgovina Gezek omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih spletna trgovina Gezek pregleda. Spletna trgovina Gezek ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni spletne trgovine Gezek ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in spletni trgovini Gezek dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Spletna trgovina Gezek ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu spletne trgovine Gezek, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na spletno trgovino Gezek.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Gezek in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Spletna trgovina Gezek se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da spletna trgovina Gezek včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo spletna trgovina Gezek kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori

Spletna trgovina Gezek spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Spletna trgovina Gezek se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@gezek.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Spletna trgovina Gezek bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Spletna trgovina Gezek se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si spletna trgovina Gezek prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletna trgovina Gezek, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Projekt Gezek potuje in se izobražuje je so-financirana s strani Republike Slovenije – Ministrstvo za kulturo, Centra za kreativnost in Evropske unije – Evropskega sklada za regionalni razvoj.